вторник, 28 марта 2017 г.

Оновлюємо школу разом!

Міністерство освіти і науки України спільно з соціальною платформою EdEra  (www.ed-era.com.) закликають  взяти участь в оновленні програм для 5-9 класів! Єдина умова – дотримання простих правил. Під час першої сесії робочі групи з вчителів-практиків, науковців та представників МОН обговорили пропозиції дописувачів і представляють суспільству проекти оновлених програм та стислий опис можливих ключових змін. У зведених таблицях пропозицій ви можете побачити, що вже враховано, а що – ні, і чому.
·      Друга сесія он-лайн обговорення триває  з 22 березня по 2 квітня 2017 року.
·      Обробка коментарів (робочі групи спільно з модераторами доопрацьовуватимуть програми) –  з 3 квітня по 17 квітня 2017 року.
·      Доопрацьовані програми будуть представлені на засіданні колегії МОН –  на початку травня 2017 р.
Шановні вчителі освітньої галузі "Мистецтво"!
Рекомендуємо:
- зареєструватися  на платформі EdEra (перейти за посиланням: https://courses.ed-era.com/register);
- обрати і проаналізувати навчальну програму  «Мистецтво. 5-9 класи»; 
- долучитися до  участі в публічному обговоренні змісту і структури: конструктивно прокоментувати під відповідним розділом та стати ініціатором якісних змін.

Опис ключових змін до проекту оновленої програми (https://artmon59-new.ed-era.com/opus_zmyn.html#opus)
Робочою групою здійснено такі опрацювання змісту і структури навчальної програми «Мистецтво. 5- 9 кл»:
- у Пояснювальній записці визначено завдання предмету, які реалізують мету базової середньої освіти; введено розділ «Компетентнісний потенціал предмету», де розкрито можливості мистецтва у формуванні ключових компетентностей; окреслено особливості уведення в освітній процес уроків мистецтва наскрізних змістових ліній; схарактеризовано предметну мистецьку компетентність;
- в основному змісті навчальної програми ретельно доопрацьовано розділ «Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів», а саме: вимоги до учнів згруповано у відповідності до компетентнісних компонентів (знаннєвий, діяльнісний, оцінно-ціннісний), рельєфно прописано оцінно-ціннісний компонент, уважно доопрацьовані усі вимоги програми з образотворчого мистецтва відповідно до коментарів дописувачів.
Робочою групою також опрацьовано 131 коментар, що надійшов на платформу EdEra. З них взято до розгляду і внесено відповідні зміни у змісті програми 6 коментарів, враховано повністю - 11, враховано частково 13; винесено на обговорення - 2. Більшість коментарів не враховано за відсутності конкретних пропозицій щодо власне змісту програми. Дописувачі у переважній більшості «спілкувалися» між собою (проблема - відповідь), висловлюючи своє незадоволення перевантаженістю програми (хоча, по суті, усі заявлені зауваження стосувалися підручників, а не змісту програми) або емоційно роздумуючи на теми методики викладання мистецтва.



Комментариев нет:

Отправить комментарий