Науково-методичний супровід учителів

Науково-методичне забезпечення  інноваційних  напрямів   роботи    з   учителями художньо-естетичного циклу


     Сьогодні інноваційна діяльність педагогів – основний напрям реалізації модернізаційних реформ в освіті і один із суттєвих напрямів переходу до моделі інноваційного розвитку України в цілому. Реалії сьогодення визначають ключові пріоритети роботи системи районного методичного  кабінету, одними із яких є науково-методичний супровід інноваційної діяльності педагогічних працівників. Працюючи з  учителями  художньо-естетичного циклу в цьому контексті здійснюється:
  • пошук, накопичення, систематизація інноваційних художньо-педагогічних технологій; 
  • консультування вчителів з актуальних питань освітнього процесу;
  • формуванняготовностівчителівдороботи  в  інноваційному режимі;  
  • планування і організація методичної роботи з учителями;
  • теоретичне і практичне навчання педагогів;
  • методичне консультування вчителів;
  • організація пошукових досліджень у галузі розробки та впровадження інноваційних освітніх технологій;
  • проведення науково-практичних семінарів, конференцій, майстер-класів, презентацій, конкурсів педагогічної майстерності, конкурсів учнівської творчості тощо;
  • вивчення, узагальнення досвіду роботи вчителя;
  • виявлення, вивчення та впровадження ППД;
  • формування банку даних ППД;
  • вивчення стану викладання предмета;
  • організація роботи творчих груп; 
  • керівництво процесом створення інтелектуальної, видавничої продукції педагогів.

    Учителі музичного, образотворчого мистецтв, художньої культури активно впроваджують елементи сучасних освітніх технологій, в тому числі й художньо-педагогічних: інтегративних (авт. М.Мариновська), проблемних (авт. М.Махмутов), інтерактивних (авт. О.Пометун, Л.Пироженко), проектних (за О.Пєхотою): індивідуальні, групові та колективні проектні завдання;  ігрових (авт. Д.Ельконін, В.Коваленко, Б.Нікітін, П.Підкасистий. М.Стронін та ін), інформаційно-комунікаційних (авт. Г.Селевко), особистісно орієнтованого навчання (авт. С.Подмазін).
   Учителі-предметники розроблять власні електронні продукти, що відображають бачення вчителя щодо викладання конкретного предмета, дають можливість формувати базу педагогічного професійного досвіду, допомагають учителю самовдосконалюватися і передавати досвід іншим. Зокрема, власні веб-сайти мають Ночовна К.І., вчитель художньої культури Калашниківського НВК (https://sites.google.com/site/pedagogicnijprostir/home) та Бородай  Л.М., вчитель образотворчого мистецтва Терешківської ЗОШ І-ІІІ ступенів(http://agrobz.ucoz.ua). 

Комментариев нет:

Отправить комментарий