Районні методичні об’єднання

   Роботу районних методичних об’єднань вчителів художньої культури, музичного, образотворчого мистецтв сплановано  відповідно до плану роботи районного методичного кабінету над науково-методичною проблемою «Формування дослідницьких компетентностей учасників навчально-виховного процесу».
     

  Проблеми, над якими працюють районні методичні об’єднання вчителів художньо-естетичного циклу:


- вчителів музичного мистецтва: «Формування предметних (мистецьких) компетентностей учнів на уроках музичного мистецтва шляхом використання інноваційних художньо-педагогічних технологій»;

- вчителів образотворчого мистецтва: «Формування предметних (мистецьких) компетентностей учнів на уроках образотворчого мистецтва шляхом використання інноваційних художньо-педагогічних технологій»;

-  вчителів художньої культури: «Формування цінністно-смислових, загальнокультурних, навчально-пізнавальних та інформаційних компетенцій учнів у процесі опанування надбань української та зарубіжної культури». 

     Основними завданнями методичних об’єднань учителів  художньо-естетичного циклу є розвиток професійних педагогічних компетентностей учителів,  мотивацію їх до інноваційноїдіяльності, творчості, активності, ініціативності, самоосвіти, здійснюється науково-методичне забезпечення інноваційних та  експериментальних напрямів роботи. У цьому контексті виконано ряд завдань: 
     - проведено відкриті уроки, позакласні заходи;
     - організовано виступи  вчителів із досвіду їх роботи;
     - ознайомлено вчителів  із інноваційними художньо-педагогічними технологіями;
  - проведено  засідання  творчих  груп вчителів музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, художньої культури;
  - проведено ряд семінарів з теми: «Формування професійної компетентності вчителів художньо-естетичного циклу»: 
  - для вчителів художньої культури: «Формування професійної компетентності вчителів художньої культури»;
  - для вчителів образотворчого мистецтва:  «Компетентність як необхідний компонент професійної майстерності вчителів образотворчого мистецтва»;
    - для вчителів музичного мистецтва: «Компетентність як необхідний компонент професійної майстерності вчителів музичного мистецтва»;
   - проведено майстер-класи: 
   - «Прийоми створення пейзажу аквареллю: техніки «по-мокрому», «по-сухому», «лесування», «аля-прима»  –  Кравченко Л.М., учитель образотворчого мистецтва Головачанського НВК;
   - «Техніка скрапбукінгу» – Крисько  Л.В.,учитель образотворчого мистецтва Нижньомлинської ЗОШ І-ІІІ ступенів;
   - «Техніка вітражного розпису по склу» – Бородай Л.М., учитель образотворчого мистецтва Терешківської ЗОШ І-ІІІ ступенів;
    - участь засіданні авторської творчої майстерні учителів музичного мистецтва;
  - участь у районному проекті «Інформаційна система освіти» (Павленко Т.А.,  учитель музичного мистецтва Тахтаулівського НВК, Ночовна К.І., учитель художньої культури Калашниківського НВК, Бородай Л.М., учитель образотворчого мистецтва Терешківської ЗОШ І-ІІІ ст., Маріїч Л.М., учитель художньої культури Розсошенської гімназії, Байдукова  Н.Г., учитель художньої культури Судіївської ЗОШ І-ІІ ст., Ашуркіна І.П., учитель художньої культури Терешківської ЗОШ І-ІІІ ст.);
   - розроблено методичні рекомендації щодо формування професійної компетентності вчителів художньо-естетичного циклу.
   Предмети мистецтва в загальноосвітній школі мають важливе естетико-виховне спрямування, якому підпорядковуються дидактичні завдання, тому вчитель має сприяти зростанню  в учнів інтересу до мистецтва, розвитку здатності емоційно реагувати на художні твори і знаходити в них особистісний сенс, розвивати комплекс ключових, міжпредметних і предметних компетентностей у процесі опанування художніх цінностей і способів художньої діяльності, формування потреби в творчому самовираженні та естетичному самовдосконаленні. Головне надзавдання вчителя – створити захоплюючу емоційно піднесену атмосферу, щоб кожний урок став справжнім уроком мистецтва, надихав учнів на творчість – в особистісній і соціокультурній діяльності.

Комментариев нет:

Отправить комментарий