Роботу районних методичних об’єднань вчителів художньої культури, музичного, образотворчого мистецтв сплановано відповідно до плану роботи районного методичного кабінету над науково-методичною проблемою «Формування дослідницьких компетентностей учасників навчально-виховного процесу».
Проблеми, над якими працюють районні методичні об’єднання вчителів художньо-естетичного циклу:
- вчителів музичного мистецтва: «Формування предметних (мистецьких) компетентностей учнів на уроках музичного мистецтва шляхом використання
інноваційних художньо-педагогічних технологій»;
- вчителів образотворчого мистецтва: «Формування предметних (мистецьких) компетентностей учнів на уроках образотворчого мистецтва шляхом використання
інноваційних художньо-педагогічних технологій»;
- вчителів художньої культури: «Формування цінністно-смислових, загальнокультурних, навчально-пізнавальних та інформаційних компетенцій учнів у процесі опанування надбань української та зарубіжної культури».
Основними завданнями методичних об’єднань учителів художньо-естетичного циклу є розвиток професійних педагогічних компетентностей учителів, мотивацію їх до інноваційноїдіяльності, творчості, активності, ініціативності, самоосвіти, здійснюється науково-методичне забезпечення інноваційних та експериментальних напрямів роботи. У цьому контексті виконано ряд завдань:
- проведено відкриті уроки, позакласні заходи;
- організовано виступи вчителів із досвіду їх роботи;
- ознайомлено вчителів із інноваційними художньо-педагогічними технологіями;
- проведено засідання творчих груп вчителів музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, художньої культури;
- проведено ряд семінарів з теми: «Формування професійної компетентності вчителів художньо-естетичного циклу»:
- для вчителів художньої культури: «Формування професійної компетентності вчителів художньої культури»;
- для вчителів образотворчого мистецтва: «Компетентність як необхідний компонент професійної майстерності вчителів образотворчого мистецтва»;
- для вчителів музичного мистецтва: «Компетентність як необхідний компонент професійної майстерності вчителів музичного мистецтва»;
- проведено майстер-класи:
- «Прийоми створення пейзажу аквареллю: техніки «по-мокрому», «по-сухому», «лесування», «аля-прима» – Кравченко Л.М., учитель образотворчого мистецтва Головачанського НВК;
- «Техніка скрапбукінгу» – Крисько Л.В.,учитель образотворчого мистецтва Нижньомлинської ЗОШ І-ІІІ ступенів;
- «Техніка вітражного розпису по склу» – Бородай Л.М., учитель образотворчого мистецтва Терешківської ЗОШ І-ІІІ ступенів;
- участь засіданні авторської творчої майстерні учителів музичного мистецтва;
- участь у районному проекті «Інформаційна система освіти» (Павленко Т.А., учитель музичного мистецтва Тахтаулівського НВК, Ночовна К.І., учитель художньої культури Калашниківського НВК, Бородай Л.М., учитель образотворчого мистецтва Терешківської ЗОШ І-ІІІ ст., Маріїч Л.М., учитель художньої культури Розсошенської гімназії, Байдукова Н.Г., учитель художньої культури Судіївської ЗОШ І-ІІ ст., Ашуркіна І.П., учитель художньої культури Терешківської ЗОШ І-ІІІ ст.);
- розроблено методичні рекомендації щодо формування професійної компетентності вчителів художньо-естетичного циклу.
Предмети мистецтва в загальноосвітній школі мають важливе естетико-виховне спрямування, якому підпорядковуються дидактичні завдання, тому вчитель має сприяти зростанню в учнів інтересу до мистецтва, розвитку здатності емоційно реагувати на художні твори і знаходити в них особистісний сенс, розвивати комплекс ключових, міжпредметних і предметних компетентностей у процесі опанування художніх цінностей і способів художньої діяльності, формування потреби в творчому самовираженні та естетичному самовдосконаленні. Головне надзавдання вчителя – створити захоплюючу емоційно піднесену атмосферу, щоб кожний урок став справжнім уроком мистецтва, надихав учнів на творчість – в особистісній і соціокультурній діяльності.
Комментариев нет:
Отправить комментарий