среда, 2 ноября 2016 г.

Районне методичне об’єднання вчителів художньої культури
   Мистецькі дисципліни у школі – це можливість творчого розвитку дітей та навчання їх здатності міркувати, сперечатися, відстоювати власну думку. А ще – отримати насолоду від зустрічі із шедеврами світового та вітчизняного мистецтва. 
   28 жовтня 2016 року на базі  інформаційного центру районного методичного кабінету  відбулося  чергове засідання методичного об’єднання вчителів художньої культури з теми «Впровадження художньо-педагогічних технологій на уроках художньої культури». 
   Методист РМК Ю.В.Рощак наголосила на інноваційних підходах до навчання художньої культури та розкрила суть деяких художньо-педагогічних технологій, сфокусувала увагу на організації проектної діяльності учнів на уроках художньої культури (виконання мистецьких проектів). Упровадження в освітню практику інноваційних художньо-педагогічних технологій має важливу роль для естетичного, зокрема поліхудожнього виховання учнів основної школи, формування у них особистісного ціннісно-смислового ставлення мистецтва, української культури й водночас толерантності по відношенню до культур інших народів світу.
   У рамках обміну досвідом, Н.О. Наливайко, вчитель художньої культури Розсошенської гімназії, зупинилася на організації практичної творчої  роботи на уроках художньої культури у 9-11 класах: створення панно для шкільного інтер'єру, скульптур малих форм (паперопластика), ескізу ілюстрації  сувій, ляльки-мотанки, тощо. Учитель провела майстер-клас з виготовлення театральних масок.
  У рамках РМО вчителі художньої культури обговорили концепцією «Нової української школи».







Комментариев нет:

Отправить комментарий